�
Discipolul: Cum o c�utare realizat� prin intermediul egoul-ui ne poate revela faptul c� el este ireal?
Maestrul: Existen�a egoului face parte din lumea fenomenelor. �l putem transcende absorbindu-ne �n sursa de unde se ridic� Ahamvritti (sentimentul de �Eu�, care este permanent la omul obi�nuit).
Maharishi afirm� c� aceast� �form� mental� (a eului Ahamvritti) este sursa tuturor celorlalte forme mentale, adic� a �ntregii experien�e �n lumea manifestat�.
Discipolul: Ahamvritti (sentimentul egoului) nu este totodat� una din cele trei forme sub care se manifest� egoul? Yogavasishtha, ca de altfel �i alte texte str�vechi, vorbesc despre trei forme ale egoului.
Maestrul: Este adev�rat. Au fost descrise �trei corpuri� ale egoului: material, subtil (astral) �i cauzal. Aici nu este vorba dec�t de o analiz�. Dac� metoda folosit� pentru a face aceast� analiz� ar fi trebuit s� depind� de forma egoului, pute�i fi siguri c� niciodat�, nici o c�utare adev�rat� nu ar fi fost posibil�: formele pe care le poate lua egoul sunt multe. Atmavichara (investigarea de sine, introspec�ia, c�utarea �n sine �nsu�i a Realit��ii Absolute, realizat� dup� o metod� ra�ional�) cere ca voi s� o realiza�i cu o singur� form� a egoului, adic� cu Ahamvritta.
Discipolul: E posibil totodat� ca ea s� r�m�n� incapabil� s� realizeze Jnana (cunoa�terea; a experimenta continuu starea �Eu sunt Brahman (Supremul Absolut)�, �Totul este Sinele�)?
Maestrul: C�utarea Sinelui, al c�rui fir conduc�tor este Ahamvritti, este comparabil� cu c�utarea unui c�ine care �i g�se�te st�p�nul gra�ie mirosului s�u. St�p�nul se poate g�si �ntr-un loc �ndep�rtat, necunoscut. Totu�i aceasta nu-l �mpiedic� cu nimic pe c�ine s� revin� l�ng� el. Mirosul st�p�nului este pentru animal un indiciu infailibil. Nimic altceva: ve�m�ntul s�u, statura � nu conteaz� pentru c�ine. C�inele se ata�eaz� f�r� gre�eal� mirosului, �n timp ce �i caut� st�p�nul �i in final el reu�e�te s� �l reg�seasc�.
Discipolul: R�m�ne totu�i �ntrebarea: De ce trebuie s� c�ut�m sursa lui Ahamvritti excluz�nd toate celelalte Vrittisuri (turbion mintal, orice fapt psihic, orice idee, orice sentiment, orice nuan�� afectiv�) pentru a ajunge la realizarea Sinelui?
Maestrul: Cuv�ntul Aham este prin el �nsu�i foarte sugestiv. Cele dou� litere care �l compun, A �i ha, sunt prima �i ultima liter� a alfabetului sanskrit. Acest cuv�nt ne sugereaz� c� totul este inclus �n el. De ce? Pentru c� Aham semnific� existen�a �n ea �ns�i. De�i conceptul de �Eu� sau de �Eu sunt� este desemnat de obicei prin termenii Ahamvritti, el nu se aseam�n� totu�i cu celelalte Vrittisuri (fenomene psihice) ale mentalului. Spre deosebire de acestea din urm� care nu sunt legate �n mod esen�ial unele de altele, Ahamvritti este legat �n mod egal, prin �ns�i natura sa, de fiecare din celelalte Vrittisuri. El difer� deci de celelalte intr-un mod fundamental. C�utarea sursei din care se na�te Ahamvritti nu vrea deci doar s� duc� la fundamentele unei forme de ego ci chiar la sursa din care eman� eu, atunci c�nd acesta ia forma de Ahamvritti, implic� �n mod necesar s� fi fost transcens egoul sub toate celelalte forme.
Discipolul: Admi��nd c� Ahamvritti include �n esen�a sa toate formele de ego, de ce trebuie totu�i s� alegem acest Vritti �i nu un altul atunci c�nd c�ut�m Sinele?
Maestrul: Deoarece el este con�inutul ireductibil al tuturor experien�elor voastre; deoarece c�ut�nd sursa sa adopta�i singura metod� care poate fi utilizat� pentru a ajunge la Sine. Se spune c� egoul posed� un corp cauzal. Cum crede�i c� pute�i s� face�i din el obiectul investiga�iei voastre? Atunci c�nd el se afl� �n aceast� form�, voi sunte�i cufunda�i �n tenebrele somnului.
Discipolul: Ego-ul sub formele sale imateriale �i cauzale nu devine intangibil, astfel c� nu mai putem s�-l sesiz�m c�ut�nd sursa lui Ahamvritti �n timpul st�rii de veghe?
Maestrul: Nu. Aceast� c�utare duce la �ns�i existen�a egoului. Imaterialitatea acestuia din urm� nu trebuie s� ne deruteze.
Discipolul: Singurul scop adev�rat este acela de a realiza fiin�a pur� �i necondi�ionat� a Sinelui, care nu depinde deloc de ego. La ce-ar putea folosi o c�utare centrat� pe ego �n forma sa de Ahamvritti?
Maestrul: Ego-ul nu se caracterizeaz� dec�t printr-o singur� func�ie esen�ial� (deoarece el este evanescent, conteaz� mai pu�in faptul c� �l �nf��i��m aici sub forma sa, sub activitatea sa sau �n orice alt fel). El este un nod care leag� Sinele (con�tiin�a pur�) de corpul fizic care este inert �i lipsit de capacitatea de a sim�i. De aceea egoul este numit Cid Jada Granthi (nodul dintre con�tiin�a �i ceea ce este ne animat), eul, aparatul psihic. C�ut�nd sursa lui Ahamvritti ve�i sesiza numai aspectul esen�ial al egoului, Cit (con�tiin�a, v�zut� ca o caracteristic� a Realit��ii Ultime). Din acest motiv aceast� analiz� trebuie s� v� conduc� la realizarea purei Con�tiin�e de Sine.
Discipolul: Ce rela�ie exist� �ntre Con�tiin�a pur� realizat� de Jnani �i �Eu�, acceptat ca experien�� esen�ial� �i primordial�?
Maestrul: Con�tiin�a nediferen�iat� a fiin�ei pure este Inima, Hridayam, ceea ce sunte�i cu adev�rat, a�a cum �nsu�i cuv�ntul o exprim� (Hrit + Ayam = inima, aceasta). Din inim� eman� eul. Aceasta este experien�a primordial�. Acest Eu are caracterul de Shuddha Sattva (Sattva pur�). Cu aceast� calitate de Shuddha Sattva Svarupa (a c�rei natur� proprie este Sattva pur�, adic� neatins de Rajas �i Tamas) Eul pare s� subziste la Jnani (eliberat).
Discipolul: La Jnani (omul eliberat) egoul subzist� sub forma Sattvaic� �i prin urmare el pare a fi real. Este adev�rat?
Maestrul: Nu. Existen�a ego-ului, sub orice form� ar fi, este ea �ns�i o aparen��, at�t la Jnani (omul eliberat) c�t �i la Ajnani (omul ignorant). Dar acesta din urm� este dominat de iluzia c� starea de veghe �i lumea sunt reale; egoul �i pare a fi real. V�z�nd un Jnani (om eliberat) ac�ion�nd ca celelalte persoane, se va sim�i obligat s�-i atribuie �i lui o individualitate.
Discipolul: Atunci care este rolul lui Ahamvritti la Jnani (omul eliberat)?
Maestrul: El nu are rol. Caracteristica unui Jnani este Inima �ns�i. El este unit, identificat cu aceast� pur� Con�tiin�� nediferen�iat� pe care Upanishadele o desemneaz� sub numele de Prajnana (con�tiin�a care cunoa�te). �n Aitareyaupanishad exist� una din cele patru mari afirma�ii ale Upanishadelor: �Brahman este Prajnana�. Prajnana este cu adev�rat Brahman; nu exist� alt Brahman (Suprem Absolut) dec�t Prajnana.�
Discipolul: Cum este posibil atunci ca Ajnani (omul ignorant) s� tr�iasc� �n aceast� nefericit� ignorare a singurei �i unicei Realit��i?
Maestrul: Deoarece el nu-�i percepe dec�t propriul mental care nu face dec�t s� reflecte lumina r�sp�ndit� de Con�tiin�a Pur� care eman� din Inim�. De aceast� Inim�, Ajnani (omul ignorant) nu are cunoa�tere. De ce? Pentru c� mentalul s�u este extravertit �i nu �i-a c�utat niciodat� sursa.
Discipolul: Ce �mpiedic� aceast� lumin� infinit� �i nediferen�iat� a Con�tiin�ei care eman� din Inim� s� se reveleze unui Ajnani (om ignorant)?
Maestrul: Precum apa dintr-un vas reflect� imensul soare �n limitele str�mte ale recipientului, tot astfel Vasanasurile sau tendin�ele latente ale individului reflect�, precum oglinzile, lumina universal� �i infinit� a Con�tiin�ei eman�nd din Inim�, prezent�nd sub form� de reflexie, fenomenul pe care noi �l numim mental. Cum el nu vede dec�t aceast� reflec�ie, Ajnani (omul ignorant) ajunge s� se cread� o fiin�� finit�, un Jiva (individualitate). Dac� mentalul se introverte�te c�ut�nd sursa lui Ahamvritti, Vasanasurile se sting. Absen�a lor antreneaz� dispari�ia fenomenului de reflexie, adic� a mentalului care se resoarbe atunci �n lumina Realit��ii Unice, Inima. Aici se afl� rezumatul �i esen�a a ceea ce un aspirant la des�v�r�ire trebuie s� cunoasc�. Datoria sa imperioas� const� �n a c�uta cu fervoare �i concentrare sursa lui Ahamvritti.
Discipolul: Dar eforturile pe care el le poate face se limiteaz� la starea de veghe. Cum o c�utare realizat� �ntr-o singur� stare din cele trei ale mentalului, poate s� distrug� mentalul?
Maestrul: F�r� �ndoial�, Sadaka �ncepe s� caute sursa lui Ahamvritti c�nd este �n starea de veghe. Nu se poate spune atunci c� mentalul s�u a fost distrus. Dar �nsu�i procesul de c�utare a Sinelui reveleaz� aspirantului c� alternan�a sau transmutarea celor trei st�ri ale mentalului, ca de altfel a celor trei st�ri �n sine, face parte din lumea fenomenal� care nu ar trebui s� afecteze ardenta sa c�utare interioar�. C�utarea Sinelui prin intermediul autoanalizei nu este posibil� de fapt dec�t dac� se realizeaz� cu o deosebit de intens� introvertire a min�ii. Scopul final al unei asemenea c�ut�ri este cu adev�rat Inima, Lumina Nediferen�iat� a Con�tiin�ei Pure, �n care str�lucirea reflectat� a mentalului este complet resorbit�.
Discipolul: Nu exist� deci nici o distinc�ie pentru un Jnani �ntre cele trei st�ri ale mentalului?
Maestrul: Cum ar putea s� existe din moment ce mentalul �nsu�i este dizolvat �i pierdut �n Lumina Con�tiin�ei? Pentru Jnani cele trei st�ri sunt la fel de ireale. Ajnani este incapabil s� �n�eleag� aceasta deoarece, pentru el, starea de veghe este modul prin care el atinge realitatea, �n timp ce Jnani recunoa�te Realitatea prin realitatea �ns�i. Pura Con�tiin�� este etern� prin �ns�i natura sa. Ea subzist� imuabil �n starea de veghe, �n vis �i in somnul profund. �n ochii celui care s-a absorbit �n aceast� Realitate nu exist� nici mental, nici vreuna din st�ri �i prin urmare nici introvertire nici extrovertire. El este starea permanent treaz� deoarece el este trezit fa�� de Sinele etern.
El este starea de vis perpetuu deoarece pentru el lumea nu este alt lucru dec�t un vis constant repetat.
El este starea de continu� adormire deoarece este �n orice moment eliberat de con�tiin�a lui �Eu sunt corpul�.
Discipolul: Trebuie deci s� consider c� v� afla�i �ntr-o stare de trezire � visare � adormire �n timp ce �mi vorbi�i?
Maestrul: Cum experien�a voastr� con�tient� se limiteaz� doar la momentele de extrovertire a mentalului, voi numi�i momentul prezent stare �de veghe�. Dar sunte�i �n acest moment adormi�i fa�� de Sine, ceea ce face din voi oameni care dorm perpetuu.
Amoxicillin generic cost Buying nolvadex online Generic fluoxetine online
Viagra comes as a tablet containing sildenafil citrate, to take by mouth. For most men, the recommended dose is 50 mg. taken, as needed, approximately 1 hour before sexual activity. However, sildenafil citrate may be taken anywhere from 4 hours to 0.5 hour before sexual activity. Based on effectiveness and toleration, the dose may be increased to a maximum recommended dose of 100 mg or decreased to 25 mg. The maximum recommended dosing frequency is once per day.
Canada generic viagra price
viagra is used to treat erectile dysfunction and aids sexual potency in men. it has to be taken daily at least for 12 weeks. you can purchase viagra online from us here with free shipping and best price for you
buy viagra online | sex pharmacy
viagra generic
viagra is a medicine approved for use to treat erectile dysfunction and aids sexual potency in men. it has to be taken daily effective against erectile dysfunction. you can purchase viagra online from us here with free shipping and best price for you
buy viagra online | sex pharmacy
viagra tablet capsules
viagra is a medicine approved for use to treat erectile dysfunction and aids sexual potency in men. it has Viagra 360 Pills 50mg $355 - $0.99 Per pill to be taken daily effective in controlling your erection. it can control erections to a certain degree for up to 7 days, but this does not mean that you will have problems afterwards. can purchase viagra online from us here with free shipping and best price for you
buy viagra online | sex pharmacy
buy viagra tablets online
viagra generic online
buy viagra online | sex pharmacy online A Florida woman was arrested in after she filmed a Walmart bathroom, using what appears to be human feces as toilet paper. Video posted on Facebook Monday night shows a woman using human waste as toilet paper in the urinal next to an aisle of food items.
The video does not give woman's race, but WPLG reports she can possibly be heard claiming her name is "Ashlee Farrow" — and that several other women are filming with her, presumably to show the public exactly what she's doing.
SPONSORED
Store security guards arrived to arrest the unidentified woman, which is when the rest of video begins. woman is seen talking to the security guard about her use of the bathroom and then using words "human excrement" several times. The woman then walks away from the security guard, presumably to continue using the bathroom.
"Somebody better call the police," one of female shoppers can be heard saying.
Police then showed up and arrested the woman.
Watch the video, embedded via Facebook, below: If you are trying to read our book (and what a joy it is to share with you!), there are a couple of places you can access our digital content at no charge. In the upper right corner of this home page, click the Digital content link. This will take you to a special page that offers most, but not all of our published books for free. If you are able to read this page, and don't see all the books available first time you visit this site, then feel free to email us and we can get those books to you. You can also find links in the navigation bar to each of our pages that give links to the books we're working on and the rest of books from those authors we feature. And if you want to check out some of our other articles in web site, click on one of the "other features" links we have set up for the "Book Review" section of this site.
But we are also pleased to offer you an amazing new way to find both of our work as well other authors who are working on the same topics as you. You can find the latest articles (in all our disciplines) Generic for orlistat for free by typing in the keywords "Articles", Erythromycin buy online uk "Reviews" and "Publications" (it looks like any combination of words that you can type into your browser) the search box available upon entering our site. Or you can go to our "New Articles" page on this webpage where we feature a fresh list, each Monday, of articles from all our disciplines that have just been published week, at no charge!
So once you find us, let us know who you are and what you'd like to read about. And as always, if you find a mistake in any of our articles (or if you even spot an error in our book reviews you found on this site!) are encouraged to get in touch with us directly, just as you would with any of our professional authors! You Dexamethason salbe kaufen can be sure that anyone who needs to (or will) correct a misunderstanding or point out mistake is available to do so, as soon you want to correct a passage in any of our articles!
Now, off to our book reviews! On Friday, the Texas Republican Party's Executive Committee will hold a meeting to choose two at-large delegate candidates for statewide offices, with the winner of that election becoming the party's Delegate Selection Committee Chair. The chair of this committee could then choose which candidate to support at the Republican National Convention in July.
While both of these races include several top GOP officials — including Gov. Greg Abbott, Lt.
Viagra 240 Pills 50mg $255 - $1.06 Per pill Viagra 30 Pills 100mg $59 - $1.97 Per pill Viagra 30 Pills 50mg $55 - $1.83 Per pill Viagra 360 Pills 100mg $369 - $1.03 Per pill Viagra 60 Pills 50mg $85 - $1.42 Per pill Viagra 60 Pills 50mg $85 - $1.42 Per pill
|