Header image header image 2  
"Adevărul Ultim este atât de simplu ..."
  || How much does lisinopril 10 mg cost ||
   
 
Inima este Sinele

 

Discipolul: Cum o căutare realizată prin intermediul egoul-ui ne poate revela faptul că el este ireal?

Maestrul: Existența egoului face parte din lumea fenomenelor. Îl putem transcende absorbindu-ne în sursa de unde se ridică Ahamvritti (sentimentul de „Eu”, care este permanent la omul obișnuit).

Maharishi afirmă că aceast㠄formă mental㔠(a eului Ahamvritti) este sursa tuturor celorlalte forme mentale, adică a întregii experiențe în lumea manifestată.

Discipolul: Ahamvritti (sentimentul egoului) nu este totodată una din cele trei forme sub care se manifestă egoul? Yogavasishtha, ca de altfel și alte texte străvechi, vorbesc despre trei forme ale egoului.

Maestrul: Este adevărat. Au fost descrise „trei corpuri” ale egoului: material, subtil (astral) și cauzal. Aici nu este vorba decât de o analiză. Dacă metoda folosită pentru a face această analiză ar fi trebuit să depindă de forma egoului, puteți fi siguri că niciodată, nici o căutare adevărată nu ar fi fost posibilă: formele pe care le poate lua egoul sunt multe. Atmavichara (investigarea de sine, introspecția, căutarea în sine însuși a Realității Absolute, realizată după o metodă rațională) cere ca voi să o realizați cu o singură formă a egoului, adică cu Ahamvritta.

Discipolul: E posibil totodată ca ea să rămână incapabilă să realizeze Jnana (cunoașterea; a experimenta continuu starea „Eu sunt Brahman (Supremul Absolut)”, „Totul este Sinele”)?

Maestrul: Căutarea Sinelui, al cărui fir conducător este Ahamvritti, este comparabilă cu căutarea unui câine care își găsește stăpânul grație mirosului său. Stăpânul se poate găsi într-un loc îndepărtat, necunoscut. Totuși aceasta nu-l împiedică cu nimic pe câine să revină lângă el. Mirosul stăpânului este pentru animal un indiciu infailibil. Nimic altceva: veșmântul său, statura – nu contează pentru câine. Câinele se atașează fără greșeală mirosului, în timp ce își caută stăpânul și in final el reușește să îl regăsească.

Discipolul: Rămâne totuși întrebarea: De ce trebuie să căutăm sursa lui Ahamvritti excluzând toate celelalte Vrittisuri (turbion mintal, orice fapt psihic, orice idee, orice sentiment, orice nuanță afectivă) pentru a ajunge la realizarea Sinelui?

Maestrul: Cuvântul Aham este prin el însuși foarte sugestiv. Cele două litere care îl compun, A și ha, sunt prima și ultima literă a alfabetului sanskrit. Acest cuvânt ne sugerează că totul este inclus în el. De ce? Pentru că Aham semnifică existența în ea însăși. Deși conceptul de „Eu” sau de „Eu sunt” este desemnat de obicei prin termenii Ahamvritti, el nu se aseamănă totuși cu celelalte Vrittisuri (fenomene psihice) ale mentalului. Spre deosebire de acestea din urmă care nu sunt legate în mod esențial unele de altele, Ahamvritti este legat în mod egal, prin însăși natura sa, de fiecare din celelalte Vrittisuri. El diferă deci de celelalte intr-un mod fundamental. Căutarea sursei din care se naște Ahamvritti nu vrea deci doar să ducă la fundamentele unei forme de ego ci chiar la sursa din care emană eu, atunci când acesta ia forma de Ahamvritti, implică în mod necesar să fi fost transcens egoul sub toate celelalte forme.

Discipolul: Admițând că Ahamvritti include în esența sa toate formele de ego, de ce trebuie totuși să alegem acest Vritti și nu un altul atunci când căutăm Sinele?

Maestrul: Deoarece el este conținutul ireductibil al tuturor experiențelor voastre; deoarece căutând sursa sa adoptați singura metodă care poate fi utilizată pentru a ajunge la Sine. Se spune că egoul posedă un corp cauzal. Cum credeți că puteți să faceți din el obiectul investigației voastre? Atunci când el se află în această formă, voi sunteți cufundați în tenebrele somnului.

Discipolul: Ego-ul sub formele sale imateriale și cauzale nu devine intangibil, astfel că nu mai putem să-l sesizăm căutând sursa lui Ahamvritti în timpul stării de veghe?

Maestrul: Nu. Această căutare duce la însăși existența egoului. Imaterialitatea acestuia din urmă nu trebuie să ne deruteze.

Discipolul: Singurul scop adevărat este acela de a realiza ființa pură și necondiționată a Sinelui, care nu depinde deloc de ego. La ce-ar putea folosi o căutare centrată pe ego în forma sa de Ahamvritti?

Maestrul: Ego-ul nu se caracterizează decât printr-o singură funcție esențială (deoarece el este evanescent, contează mai puțin faptul că îl înfățișăm aici sub forma sa, sub activitatea sa sau în orice alt fel). El este un nod care leagă Sinele (conștiința pură) de corpul fizic care este inert și lipsit de capacitatea de a simți. De aceea egoul este numit Cid Jada Granthi (nodul dintre conștiința și ceea ce este ne animat), eul, aparatul psihic. Căutând sursa lui Ahamvritti veți sesiza numai aspectul esențial al egoului, Cit (conștiința, văzută ca o caracteristică a Realității Ultime). Din acest motiv această analiză trebuie să vă conducă la realizarea purei Conștiințe de Sine.

Discipolul: Ce relație există între Conștiința pură realizată de Jnani și „Eu”, acceptat ca experiență esențială și primordială?

Maestrul: Conștiința nediferențiată a ființei pure este Inima, Hridayam, ceea ce sunteți cu adevărat, așa cum însuși cuvântul o exprimă (Hrit + Ayam = inima, aceasta). Din inimă emană eul. Aceasta este experiența primordială. Acest Eu are caracterul de Shuddha Sattva (Sattva pură). Cu această calitate de Shuddha Sattva Svarupa (a cărei natură proprie este Sattva pură, adică neatins de Rajas și Tamas) Eul pare să subziste la Jnani (eliberat).

Discipolul: La Jnani (omul eliberat) egoul subzistă sub forma Sattvaică și prin urmare el pare a fi real. Este adevărat?

Maestrul: Nu. Existența ego-ului, sub orice formă ar fi, este ea însăși o aparență, atât la Jnani (omul eliberat) cât și la Ajnani (omul ignorant). Dar acesta din urmă este dominat de iluzia că starea de veghe și lumea sunt reale; egoul îi pare a fi real. Văzând un Jnani (om eliberat) acționând ca celelalte persoane, se va simți obligat să-i atribuie și lui o individualitate.

Discipolul: Atunci care este rolul lui Ahamvritti la Jnani (omul eliberat)?

Maestrul: El nu are rol. Caracteristica unui Jnani este Inima însăși. El este unit, identificat cu această pură Conștiință nediferențiată pe care Upanishadele o desemnează sub numele de Prajnana (conștiința care cunoaște). În Aitareyaupanishad există una din cele patru mari afirmații ale Upanishadelor: „Brahman este Prajnana”. Prajnana este cu adevărat Brahman; nu există alt Brahman (Suprem Absolut) decât Prajnana

Discipolul: Cum este posibil atunci ca Ajnani (omul ignorant) să trăiască în această nefericită ignorare a singurei și unicei Realități?

Maestrul: Deoarece el nu-și percepe decât propriul mental care nu face decât să reflecte lumina răspândită de Conștiința Pură care emană din Inimă. De această Inimă, Ajnani (omul ignorant) nu are cunoaștere. De ce? Pentru că mentalul său este extravertit și nu și-a căutat niciodată sursa.

Discipolul: Ce împiedică această lumină infinită și nediferențiată a Conștiinței care emană din Inimă să se reveleze unui Ajnani (om ignorant)?

Maestrul: Precum apa dintr-un vas reflectă imensul soare în limitele strâmte ale recipientului, tot astfel Vasanasurile sau tendințele latente ale individului reflectă, precum oglinzile, lumina universală și infinită a Conștiinței emanând din Inimă, prezentând sub formă de reflexie, fenomenul pe care noi îl numim mental. Cum el nu vede decât această reflecție, Ajnani (omul ignorant) ajunge să se creadă o ființă finită, un Jiva (individualitate). Dacă mentalul se introvertește căutând sursa lui Ahamvritti, Vasanasurile se sting. Absența lor antrenează dispariția fenomenului de reflexie, adică a mentalului care se resoarbe atunci în lumina Realității Unice, Inima. Aici se află rezumatul și esența a ceea ce un aspirant la desăvârșire trebuie să cunoască. Datoria sa imperioasă constă în a căuta cu fervoare și concentrare sursa lui Ahamvritti.

Discipolul: Dar eforturile pe care el le poate face se limitează la starea de veghe. Cum o căutare realizată într-o singură stare din cele trei ale mentalului, poate să distrugă mentalul?

Maestrul: Fără îndoială, Sadaka începe să caute sursa lui Ahamvritti când este în starea de veghe. Nu se poate spune atunci că mentalul său a fost distrus. Dar însuși procesul de căutare a Sinelui revelează aspirantului că alternanța sau transmutarea celor trei stări ale mentalului, ca de altfel a celor trei stări în sine, face parte din lumea fenomenală care nu ar trebui să afecteze ardenta sa căutare interioară. Căutarea Sinelui prin intermediul autoanalizei nu este posibilă de fapt decât dacă se realizează cu o deosebit de intensă introvertire a minții. Scopul final al unei asemenea căutări este cu adevărat Inima, Lumina Nediferențiată a Conștiinței Pure, în care strălucirea reflectată a mentalului este complet resorbită.

Discipolul: Nu există deci nici o distincție pentru un Jnani între cele trei stări ale mentalului?

Maestrul: Cum ar putea să existe din moment ce mentalul însuși este dizolvat și pierdut în Lumina Conștiinței? Pentru Jnani cele trei stări sunt la fel de ireale. Ajnani este incapabil să înțeleagă aceasta deoarece, pentru el, starea de veghe este modul prin care el atinge realitatea, în timp ce Jnani recunoaște Realitatea prin realitatea însăși. Pura Conștiință este eternă prin însăși natura sa. Ea subzistă imuabil în starea de veghe, în vis și in somnul profund. În ochii celui care s-a absorbit în această Realitate nu există nici mental, nici vreuna din stări și prin urmare nici introvertire nici extrovertire. El este starea permanent trează deoarece el este trezit față de Sinele etern.

El este starea de vis perpetuu deoarece pentru el lumea nu este alt lucru decât un vis constant repetat.

El este starea de continuă adormire deoarece este în orice moment eliberat de conștiința lui „Eu sunt corpul”.

Discipolul: Trebuie deci să consider că vă aflați într-o stare de trezire – visare – adormire în timp ce îmi vorbiți?

Maestrul: Cum experiența voastră conștientă se limitează doar la momentele de extrovertire a mentalului, voi numiți momentul prezent stare „de veghe”. Dar sunteți în acest moment adormiți față de Sine, ceea ce face din voi oameni care dorm perpetuu.

Discipolul: Somnul nu este pentru mine decât o simplă vacuitate.

Maestrul: Gândiți astfel deoarece starea voastră de veghe constă într-o constantă efervescență a mentalului vostru agitat.

Discipolul: Prin vacuitate înțeleg că în timpul somnului nu am, ca să spun așa, cunoștință de nimic. Pentru mine e ca și cum nu aș exista.

Maestrul: Dar totuși existați atunci când dormiți.

Discipolul: Este posibil, în orice caz eu nu-mi dau seama.

  1. Cheap viagra toronto
  2. Can you buy erythromycin over the counter


Amoxicillin is a penicillin antibiotic that fights bacteria. Amoxicillin is used to treat many different types of infection caused by bacteria, such as tonsillitis, bronchitis, pneumonia, gonorrhea, and infections of the ear, nose, throat, skin, or urinary tract. Amoxicillin is also sometimes used together with another antibiotic called clarithromycin (Biaxin) to treat stomach ulcers caused by Helicobacter pylori infection. This combination is sometimes used with a stomach acid reducer called lansoprazole (Prevacid). There are many brands and forms of amoxicillin available and not all brands are listed on this leaflet.

Amoxicillin over the counter alternative uk ases for treating chlamydial infection in adults.[5] Antibiotic Resistant Pathogens The increasing incidence of resistant strains bacteria is not new and concerns have been raised from time to time. The current threat comes from a few bacteria that often have a high degree of virulence and the ability to survive, proliferate, or even mutate in the absence of antibiotic therapy.[3] In fact, it has recently been reported that some of Buy viagra online australia fast delivery the resistant strains Pseudomonas aeruginosa (which is an important cause of respiratory tract infections and may cause death in some cases) may survive the environment for many years, producing large numbers of bacteria that may cause significant disease or infection.[6] Some of the common bacteria associated with resistant infections are: Clostridium difficile, which can cause inflammation and diarrhea in patients who have not had any history of serious intestinal illness. Infection by C. difficile is associated with an increased risk for death pharmacy online canada viagra from respiratory diseases such as pneumonia or heart failure. For treatment, antibiotics can you get amoxicillin over the counter canada with activity against Clostridium difficile have been developed. Enterococcus faecium, a common cause of nosocomial infection Streptococcus Generic valtrex 500 mg pneumoniae, which causes a variety of infections and may predispose to bloodstream infections in Amoxicillin 90 Pills 20mg $199 - $2.21 Per pill immunosuppressed individuals Acinetobacter enteropathogenicus, a pathogen that causes diarrheal disease in immunosuppressed patients Pneumococcus pneumoniae, a bacterial pathogen that causes variety of infections. Gram-negative bacteria, such as Streptococcus pneumoniae and Neisseria meningitidis, have been associated with several infections in immunosuppressed patients. Gram-positive bacteria, such as Ecthyma multocida, Enterobacter aerogenes, and Group A Streptococcus have not yet been associated with resistance. Antibiotic Resistance Linked to Drug Developments Antibiotic resistance can be caused by a variety of causes. When antimicrobials are in use the risk of having these resistance genes or the ability to reproduce them can result, and in addition, these genes can mutate into new or more potent genes. Although several clinical laboratories in the U.S. have recently developed resistance testing devices for specific antimicrobial drugs, most of these laboratory equipment are expensive. For more than a decade, it has been estimated that at least half of all clinical laboratories are without any kind of resistance testing, including DNA based diagnostics. Although there currently is no effective test available to confirm the presence of antimicrobial resistance in a patient, some instances, there are strategies that can be taken to rule out antibiotic-resistant bacteria. It is critical that laboratory testing be conducted in a standardized manner to reduce the possibility of contamination. One strategy can you buy amoxicillin over the counter in italy is to screen all patient samples for antibiotic resistance and to compare the results of test with laboratory's internal surveillance of antimicrobial resistance. Another strategy is to screen samples for the presence of antimicrobials and to determine whether those testing positive for a particular drug have resistance to the they are testing for. Finally, when for antimicrobial resistance, antibiotics with the strongest activity against resistant bacteria should be tested for. Another strategy to detect antibiotic resistance is by obtaining samples from different sites of an outbreak and combining those samples together with from the same patient. This technique has been shown to be able capture antibiotic resistant bacteria in one of.

Amoxicillin 20mg $73.87 - $1.23 Per pill
Amoxicillin 40mg $108.64 - $0.91 Per pill
Amoxicillin 40mg $108.64 - $0.91 Per pill
Amoxicillin 40mg $53.35 - $1.78 Per pill



WyongPort HedlandAmoxicillin MackayAlbury
CaloundraMount IsaSalmon ArmAmoxicillin Richmond
RedcliffeMandurahAmoxicillin RevelstokeAmoxicillin Tamworth


Pharmacy online canada viagra



  • amoxicillin prescription cost without insurance
  • where can i buy amoxicillin over the counter in the uk
  • how much does generic amoxicillin cost without insurance
  • can you buy amoxicillin over the counter in cyprus
  • amoxicillin 500mg capsule cost
  • can you get amoxicillin over the counter canada


Where can i buy amoxicillin over the counter in uk ? Asked by Kirsteen and answered Steve on Monday, March 17 No I am sorry you are disappointed. There different types of amoxicillin you can buy in the UK but I recommend Amoxil which is the kind that usually comes in tablets form. Amoxicillin is the most commonly used antibiotics in the United States. It is also the mo