�
Discipolul: Cum o c�utare realizat� prin intermediul egoul-ui ne poate revela faptul c� el este ireal?
Maestrul: Existen�a egoului face parte din lumea fenomenelor. �l putem transcende absorbindu-ne �n sursa de unde se ridic� Ahamvritti (sentimentul de �Eu�, care este permanent la omul obi�nuit).
Maharishi afirm� c� aceast� �form� mental� (a eului Ahamvritti) este sursa tuturor celorlalte forme mentale, adic� a �ntregii experien�e �n lumea manifestat�.
Discipolul: Ahamvritti (sentimentul egoului) nu este totodat� una din cele trei forme sub care se manifest� egoul? Yogavasishtha, ca de altfel �i alte texte str�vechi, vorbesc despre trei forme ale egoului.
Maestrul: Este adev�rat. Au fost descrise �trei corpuri� ale egoului: material, subtil (astral) �i cauzal. Aici nu este vorba dec�t de o analiz�. Dac� metoda folosit� pentru a face aceast� analiz� ar fi trebuit s� depind� de forma egoului, pute�i fi siguri c� niciodat�, nici o c�utare adev�rat� nu ar fi fost posibil�: formele pe care le poate lua egoul sunt multe. Atmavichara (investigarea de sine, introspec�ia, c�utarea �n sine �nsu�i a Realit��ii Absolute, realizat� dup� o metod� ra�ional�) cere ca voi s� o realiza�i cu o singur� form� a egoului, adic� cu Ahamvritta.
Discipolul: E posibil totodat� ca ea s� r�m�n� incapabil� s� realizeze Jnana (cunoa�terea; a experimenta continuu starea �Eu sunt Brahman (Supremul Absolut)�, �Totul este Sinele�)?
Maestrul: C�utarea Sinelui, al c�rui fir conduc�tor este Ahamvritti, este comparabil� cu c�utarea unui c�ine care �i g�se�te st�p�nul gra�ie mirosului s�u. St�p�nul se poate g�si �ntr-un loc �ndep�rtat, necunoscut. Totu�i aceasta nu-l �mpiedic� cu nimic pe c�ine s� revin� l�ng� el. Mirosul st�p�nului este pentru animal un indiciu infailibil. Nimic altceva: ve�m�ntul s�u, statura � nu conteaz� pentru c�ine. C�inele se ata�eaz� f�r� gre�eal� mirosului, �n timp ce �i caut� st�p�nul �i in final el reu�e�te s� �l reg�seasc�.
Discipolul: R�m�ne totu�i �ntrebarea: De ce trebuie s� c�ut�m sursa lui Ahamvritti excluz�nd toate celelalte Vrittisuri (turbion mintal, orice fapt psihic, orice idee, orice sentiment, orice nuan�� afectiv�) pentru a ajunge la realizarea Sinelui?
Maestrul: Cuv�ntul Aham este prin el �nsu�i foarte sugestiv. Cele dou� litere care �l compun, A �i ha, sunt prima �i ultima liter� a alfabetului sanskrit. Acest cuv�nt ne sugereaz� c� totul este inclus �n el. De ce? Pentru c� Aham semnific� existen�a �n ea �ns�i. De�i conceptul de �Eu� sau de �Eu sunt� este desemnat de obicei prin termenii Ahamvritti, el nu se aseam�n� totu�i cu celelalte Vrittisuri (fenomene psihice) ale mentalului. Spre deosebire de acestea din urm� care nu sunt legate �n mod esen�ial unele de altele, Ahamvritti este legat �n mod egal, prin �ns�i natura sa, de fiecare din celelalte Vrittisuri. El difer� deci de celelalte intr-un mod fundamental. C�utarea sursei din care se na�te Ahamvritti nu vrea deci doar s� duc� la fundamentele unei forme de ego ci chiar la sursa din care eman� eu, atunci c�nd acesta ia forma de Ahamvritti, implic� �n mod necesar s� fi fost transcens egoul sub toate celelalte forme.
Discipolul: Admi��nd c� Ahamvritti include �n esen�a sa toate formele de ego, de ce trebuie totu�i s� alegem acest Vritti �i nu un altul atunci c�nd c�ut�m Sinele?
Maestrul: Deoarece el este con�inutul ireductibil al tuturor experien�elor voastre; deoarece c�ut�nd sursa sa adopta�i singura metod� care poate fi utilizat� pentru a ajunge la Sine. Se spune c� egoul posed� un corp cauzal. Cum crede�i c� pute�i s� face�i din el obiectul investiga�iei voastre? Atunci c�nd el se afl� �n aceast� form�, voi sunte�i cufunda�i �n tenebrele somnului.
Discipolul: Ego-ul sub formele sale imateriale �i cauzale nu devine intangibil, astfel c� nu mai putem s�-l sesiz�m c�ut�nd sursa lui Ahamvritti �n timpul st�rii de veghe?
Maestrul: Nu. Aceast� c�utare duce la �ns�i existen�a egoului. Imaterialitatea acestuia din urm� nu trebuie s� ne deruteze.
Discipolul: Singurul scop adev�rat este acela de a realiza fiin�a pur� �i necondi�ionat� a Sinelui, care nu depinde deloc de ego. La ce-ar putea folosi o c�utare centrat� pe ego �n forma sa de Ahamvritti?
Maestrul: Ego-ul nu se caracterizeaz� dec�t printr-o singur� func�ie esen�ial� (deoarece el este evanescent, conteaz� mai pu�in faptul c� �l �nf��i��m aici sub forma sa, sub activitatea sa sau �n orice alt fel). El este un nod care leag� Sinele (con�tiin�a pur�) de corpul fizic care este inert �i lipsit de capacitatea de a sim�i. De aceea egoul este numit Cid Jada Granthi (nodul dintre con�tiin�a �i ceea ce este ne animat), eul, aparatul psihic. C�ut�nd sursa lui Ahamvritti ve�i sesiza numai aspectul esen�ial al egoului, Cit (con�tiin�a, v�zut� ca o caracteristic� a Realit��ii Ultime). Din acest motiv aceast� analiz� trebuie s� v� conduc� la realizarea purei Con�tiin�e de Sine.
Discipolul: Ce rela�ie exist� �ntre Con�tiin�a pur� realizat� de Jnani �i �Eu�, acceptat ca experien�� esen�ial� �i primordial�?
Maestrul: Con�tiin�a nediferen�iat� a fiin�ei pure este Inima, Hridayam, ceea ce sunte�i cu adev�rat, a�a cum �nsu�i cuv�ntul o exprim� (Hrit + Ayam = inima, aceasta). Din inim� eman� eul. Aceasta este experien�a primordial�. Acest Eu are caracterul de Shuddha Sattva (Sattva pur�). Cu aceast� calitate de Shuddha Sattva Svarupa (a c�rei natur� proprie este Sattva pur�, adic� neatins de Rajas �i Tamas) Eul pare s� subziste la Jnani (eliberat).
Discipolul: La Jnani (omul eliberat) egoul subzist� sub forma Sattvaic� �i prin urmare el pare a fi real. Este adev�rat?
Maestrul: Nu. Existen�a ego-ului, sub orice form� ar fi, este ea �ns�i o aparen��, at�t la Jnani (omul eliberat) c�t �i la Ajnani (omul ignorant). Dar acesta din urm� este dominat de iluzia c� starea de veghe �i lumea sunt reale; egoul �i pare a fi real. V�z�nd un Jnani (om eliberat) ac�ion�nd ca celelalte persoane, se va sim�i obligat s�-i atribuie �i lui o individualitate.
Discipolul: Atunci care este rolul lui Ahamvritti la Jnani (omul eliberat)?
Maestrul: El nu are rol. Caracteristica unui Jnani este Inima �ns�i. El este unit, identificat cu aceast� pur� Con�tiin�� nediferen�iat� pe care Upanishadele o desemneaz� sub numele de Prajnana (con�tiin�a care cunoa�te). �n Aitareyaupanishad exist� una din cele patru mari afirma�ii ale Upanishadelor: �Brahman este Prajnana�. Prajnana este cu adev�rat Brahman; nu exist� alt Brahman (Suprem Absolut) dec�t Prajnana.�
Discipolul: Cum este posibil atunci ca Ajnani (omul ignorant) s� tr�iasc� �n aceast� nefericit� ignorare a singurei �i unicei Realit��i?
Maestrul: Deoarece el nu-�i percepe dec�t propriul mental care nu face dec�t s� reflecte lumina r�sp�ndit� de Con�tiin�a Pur� care eman� din Inim�. De aceast� Inim�, Ajnani (omul ignorant) nu are cunoa�tere. De ce? Pentru c� mentalul s�u este extravertit �i nu �i-a c�utat niciodat� sursa.
Discipolul: Ce �mpiedic� aceast� lumin� infinit� �i nediferen�iat� a Con�tiin�ei care eman� din Inim� s� se reveleze unui Ajnani (om ignorant)?
Maestrul: Precum apa dintr-un vas reflect� imensul soare �n limitele str�mte ale recipientului, tot astfel Vasanasurile sau tendin�ele latente ale individului reflect�, precum oglinzile, lumina universal� �i infinit� a Con�tiin�ei eman�nd din Inim�, prezent�nd sub form� de reflexie, fenomenul pe care noi �l numim mental. Cum el nu vede dec�t aceast� reflec�ie, Ajnani (omul ignorant) ajunge s� se cread� o fiin�� finit�, un Jiva (individualitate). Dac� mentalul se introverte�te c�ut�nd sursa lui Ahamvritti, Vasanasurile se sting. Absen�a lor antreneaz� dispari�ia fenomenului de reflexie, adic� a mentalului care se resoarbe atunci �n lumina Realit��ii Unice, Inima. Aici se afl� rezumatul �i esen�a a ceea ce un aspirant la des�v�r�ire trebuie s� cunoasc�. Datoria sa imperioas� const� �n a c�uta cu fervoare �i concentrare sursa lui Ahamvritti.
Discipolul: Dar eforturile pe care el le poate face se limiteaz� la starea de veghe. Cum o c�utare realizat� �ntr-o singur� stare din cele trei ale mentalului, poate s� distrug� mentalul?
Maestrul: F�r� �ndoial�, Sadaka �ncepe s� caute sursa lui Ahamvritti c�nd este �n starea de veghe. Nu se poate spune atunci c� mentalul s�u a fost distrus. Dar �nsu�i procesul de c�utare a Sinelui reveleaz� aspirantului c� alternan�a sau transmutarea celor trei st�ri ale mentalului, ca de altfel a celor trei st�ri �n sine, face parte din lumea fenomenal� care nu ar trebui s� afecteze ardenta sa c�utare interioar�. C�utarea Sinelui prin intermediul autoanalizei nu este posibil� de fapt dec�t dac� se realizeaz� cu o deosebit de intens� introvertire a min�ii. Scopul final al unei asemenea c�ut�ri este cu adev�rat Inima, Lumina Nediferen�iat� a Con�tiin�ei Pure, �n care str�lucirea reflectat� a mentalului este complet resorbit�.
Discipolul: Nu exist� deci nici o distinc�ie pentru un Jnani �ntre cele trei st�ri ale mentalului?
Maestrul: Cum ar putea s� existe din moment ce mentalul �nsu�i este dizolvat �i pierdut �n Lumina Con�tiin�ei? Pentru Jnani cele trei st�ri sunt la fel de ireale. Ajnani este incapabil s� �n�eleag� aceasta deoarece, pentru el, starea de veghe este modul prin care el atinge realitatea, �n timp ce Jnani recunoa�te Realitatea prin realitatea �ns�i. Pura Con�tiin�� este etern� prin �ns�i natura sa. Ea subzist� imuabil �n starea de veghe, �n vis �i in somnul profund. �n ochii celui care s-a absorbit �n aceast� Realitate nu exist� nici mental, nici vreuna din st�ri �i prin urmare nici introvertire nici extrovertire. El este starea permanent treaz� deoarece el este trezit fa�� de Sinele etern.
El este starea de vis perpetuu deoarece pentru el lumea nu este alt lucru dec�t un vis constant repetat.
El este starea de continu� adormire deoarece este �n orice moment eliberat de con�tiin�a lui �Eu sunt corpul�.
Discipolul: Trebuie deci s� consider c� v� afla�i �ntr-o stare de trezire � visare � adormire �n timp ce �mi vorbi�i?
Maestrul: Cum experien�a voastr� con�tient� se limiteaz� doar la momentele de extrovertire a mentalului, voi numi�i momentul prezent stare �de veghe�. Dar sunte�i �n acest moment adormi�i fa�� de Sine, ceea ce face din voi oameni care dorm perpetuu.
Discipolul: Somnul nu este pentru mine dec�t o simpl� vacuitate.
Maestrul: G�ndi�i astfel deoarece starea voastr� de veghe const� �ntr-o constant� efervescen�� a mentalului vostru agitat.
Discipolul: Prin vacuitate �n�eleg c� �n timpul somnului nu am, ca s� spun a�a, cuno�tin�� de nimic. Pentru mine e ca �i cum nu a� exista.
Maestrul: Dar totu�i exista�i atunci c�nd dormi�i.
Discipolul: Este posibil, �n orice caz eu nu-mi dau seama.
- Cheap viagra toronto
- Can you buy erythromycin over the counter
Amoxicillin is a penicillin antibiotic that fights bacteria. Amoxicillin is used to treat many different types of infection caused by bacteria, such as tonsillitis, bronchitis, pneumonia, gonorrhea, and infections of the ear, nose, throat, skin, or urinary tract. Amoxicillin is also sometimes used together with another antibiotic called clarithromycin (Biaxin) to treat stomach ulcers caused by Helicobacter pylori infection. This combination is sometimes used with a stomach acid reducer called lansoprazole (Prevacid). There are many brands and forms of amoxicillin available and not all brands are listed on this leaflet.
Amoxicillin over the counter alternative uk ases for treating chlamydial infection in adults.[5]
Antibiotic Resistant Pathogens
The increasing incidence of resistant strains bacteria is not new and concerns have been raised from time to time. The current threat comes from a few bacteria that often have a high degree of virulence and the ability to survive, proliferate, or even mutate in the absence of antibiotic therapy.[3] In fact, it has recently been reported that some of Buy viagra online australia fast delivery the resistant strains Pseudomonas aeruginosa (which is an important cause of respiratory tract infections and may cause death in some cases) may survive the environment for many years, producing large numbers of bacteria that may cause significant disease or infection.[6] Some of the common bacteria associated with resistant infections are:
Clostridium difficile, which can cause inflammation and diarrhea in patients who have not had any history of serious intestinal illness. Infection by C. difficile is associated with an increased risk for death pharmacy online canada viagra from respiratory diseases such as pneumonia or heart failure. For treatment, antibiotics can you get amoxicillin over the counter canada with activity against Clostridium difficile have been developed.
Enterococcus faecium, a common cause of nosocomial infection
Streptococcus Generic valtrex 500 mg pneumoniae, which causes a variety of infections and may predispose to bloodstream infections in Amoxicillin 90 Pills 20mg $199 - $2.21 Per pill immunosuppressed individuals
Acinetobacter enteropathogenicus, a pathogen that causes diarrheal disease in immunosuppressed patients
Pneumococcus pneumoniae, a bacterial pathogen that causes variety of infections.
Gram-negative bacteria, such as Streptococcus pneumoniae and Neisseria meningitidis, have been associated with several infections in immunosuppressed patients. Gram-positive bacteria, such as Ecthyma multocida, Enterobacter aerogenes, and Group A Streptococcus have not yet been associated with resistance.
Antibiotic Resistance Linked to Drug Developments
Antibiotic resistance can be caused by a variety of causes. When antimicrobials are in use the risk of having these resistance genes or the ability to reproduce them can result, and in addition, these genes can mutate into new or more potent genes.
Although several clinical laboratories in the U.S. have recently developed resistance testing devices for specific antimicrobial drugs, most of these laboratory equipment are expensive. For more than a decade, it has been estimated that at least half of all clinical laboratories are without any kind of resistance testing, including DNA based diagnostics.
Although there currently is no effective test available to confirm the presence of antimicrobial resistance in a patient, some instances, there are strategies that can be taken to rule out antibiotic-resistant bacteria. It is critical that laboratory testing be conducted in a standardized manner to reduce the possibility of contamination. One strategy can you buy amoxicillin over the counter in italy is to screen all patient samples for antibiotic resistance and to compare the results of test with laboratory's internal surveillance of antimicrobial resistance. Another strategy is to screen samples for the presence of antimicrobials and to determine whether those testing positive for a particular drug have resistance to the they are testing for. Finally, when for antimicrobial resistance, antibiotics with the strongest activity against resistant bacteria should be tested for.
Another strategy to detect antibiotic resistance is by obtaining samples from different sites of an outbreak and combining those samples together with from the same patient. This technique has been shown to be able capture antibiotic resistant bacteria in one of.
Amoxicillin 20mg $73.87 - $1.23 Per pill Amoxicillin 40mg $108.64 - $0.91 Per pill Amoxicillin 40mg $108.64 - $0.91 Per pill Amoxicillin 40mg $53.35 - $1.78 Per pill
|