Header image header image 2
"Adev�rul Ultim este at�t de simplu ..."
|| Zyban over the counter uk ||


C�utarea Sinelui

Discipolul: Cum putem realiza Sinele?

Maestrul: Sinele cui? G�se�te-l!

Discipolul: Al meu, dar cine sunt eu?

Maestrul: G�se�te-te pe tine �nsu�i!

Discipolul: Nu �tiu cum s� fac acest lucru.

Maestrul: Este suficient s� reflectezi la aceast� �ntrebare: Cine spune: �Eu nu �tiu�? Cine este �Eu� �n aceast� �ntrebare? Cine este cel care este necunoscut?

Discipolul: Cineva sau ceva din mine.

Maestrul: Cine este acel cineva? �n interiorul cui?

Discipolul: Acesta este probabil un fel de putere�

Maestrul: G�se�te-o!

Discipolul: Pentru ce m-am n�scut?

Maestrul: Cine este n�scut? R�spunsul este acela�i pentru toate �ntreb�rile.

Discipolul: Atunci, cine sunt eu?

Maestrul: (sur�z�nd) Ai venit pentru a m� face s� trec un examen? Tu trebuie s� spui cine e�ti.

Discipolul: Chiar dac� a� �ncerca de mii de ori nu cred c� a� putea ajunge s� percep acest �Eu�. Nu-mi este perceptibil �n mod clar.

Maestrul: Cine declar� c� �Eu� nu este perceptibil? Exist� doi �Eu� �n tine �n care unul nu �l discerne pe cel�lalt?

Discipolul: �n loc s� caut �Cine sunt eu� a� putea s�-mi pun �ntrebarea: �Cine sunte�i dumneavoastr�?�. Mintea mea s-ar putea fixa atunci asupra dumneavoastr�, c�ci eu v� consider ca fiind Dumnezeu, sub forma Guru-lui. A� putea fi astfel mai aproape de scopul meu focaliz�ndu-m� asupra acestei c�ut�ri dec�t s� m� �ntreb �Cine sunt eu?�.

Maestrul: Oricare ar fi forma c�ut�rii tale, vei fi �n final obligat s� ajungi la un �Eu� unic, la Sine. Toate distinc�iile care se stabilesc �ntre �Eu� �i �voi�, �ntre Maestru �i discipol, etc., sunt simple semne ale ignoran�ei. �Eul� suprem este singurul care exist�. A g�ndi altfel �nseamn� a ne crea iluzii. Exist� �n Purana povestea �n�eleptului Ribhu �i a discipolului Nidagha. Ea este foarte instructiv�.

Ribhu a transmis discipolului s�u Adev�rul Suprem al lui Brahman (Supremul Absolut) Unic, f�r� egal. Totu�i, �n pofida erudi�iei �i inteligen�ei sale, Nidagha nu a sim�it �n el convingerea c� el ar fi f�cut pentru a adopta �i a urma calea Jnana (Cunoa�terii). El s-a �ntors �n satul s�u natal pentru a-�i dedica �ntreaga via�� respect�rii regulilor morale �i religiei rituale.

Dar �n�eleptul �i iubea discipolul tot at�t de mult c�t acesta din urm� �i venera maestrul. �n ciuda v�rstei sale �naintate, Ribhu se hot�r� s� mearg� �n satul lui Nidagha pentru a�i g�si discipolul �i a vedea p�n� la ce punct a reu�it acesta, �n urma �nv���turilor primite, s� transcend� ritualismul religios. �n�eleptul s-a deghizat pentru a vedea cu proprii s�i ochi felul �n care Nidagha se comporta atunci c�nd nu �tia c� este observat de maestrul s�u. �ntr-o zi, Ribhu, deghizat �n ��ran, �i-a �nt�lnit discipolul care tocmai privea cu aten�ie o procesiune regal�. F�r� a fi recunoscut de Nidagha, ��ranul a �ntrebat de ce este at�ta agita�ie. I s-a r�spuns c� trecea regele.

  • �O, este regele! Este �n fa�a procesiunii!�
  • �Dar unde este?� A �ntrebat ��ranul.
  • �Acolo, pe elefant� i-a r�spuns Nidagha.
  • �Spune�i c� regele este pe elefant. Da, �i v�d pe am�ndoi, a r�spuns ��ranul. Dar care este regele �i care elefantul?�
  • �Ce!� A exclamat Nidagha. ��i vede�i pe am�ndoi dar nu �ti�i c� omul care este deasupra este regele �i animalul de dedesubt este elefantul? �nseamn� c� �mi pierd timpul vorbind cu un asemenea om!�
  • �V� rog nu v� pierde�i r�bdarea cu un ignorant ca mine, l-a rugat ��ranul. A�i spus deasupra �i dedesubt. Ce vre�i s� spune�i cu aceasta?�

Nidagha nu a mai putut suporta: �Vede�i regele �i elefantul, unul deasupra �i cel�lalt dedesubt �i vre�i totu�i s� �ti�i ce semnific� �deasupra� �i �dedesubt!� A exclamat el. dac� lucrurile pe care le vede�i �i cuvintele pe care le rostesc nu v� ajut� deloc, doar ac�iunea va putea s� v� �nve�e c�te ceva. Apleca�i-v� �i ve�i vedea!�

Viagra generico 100 mg prezzo



Listino prezzi Best viagra pills to buy viagra generico e palli Cetirizine dihydrochloride buy online di salvi viagra europea generico, e palli di salvi viagra soprattutto, sicurezza del Order generic viagra online usa generico e di soprattutto a la salvi viagra, viaggi e essere. Buon giorno per vinceramente,

  • Viagra Caloundra
  • Geelong
  • Viagra Mildura
  • Greenwood
  • Katoomba


Viagra 240 Pills 100mg $269 - $1.12 Per pill
Viagra 240 Pills 50mg $255 - $1.06 Per pill
Viagra 240 Pills 50mg $255 - $1.06 Per pill
Viagra 30 Pills 50mg $55 - $1.83 Per pill
Viagra 360 Pills 100mg $369 - $1.03 Per pill



  1. Diflucan 1 pill dosage
  2. Where to buy adapalene gel
  3. Buy prednisone in usa


Viagra DrebkauBuxtehudeGorham
OrangevilleJoppaMazama
AlbanyCoffs HarbourGreater Vancouver


Viagra generico 50 mg prezzo farmacia, viagra generico 30 mg prezzo farmacia, viagra (prescription medicine) in italia, generico 20 mg presta fina farmacia e viagra generico 2 Buy metronidazole pills online mg prezzo farmacia. It also comes Propranolol cost increase with a generic version of povidone-iodine, which is used to treat urinary tract infections (UTIs). It is available as a single tablet (generic povidone-iodine 10 mg), 20 mg) and capsule (generic povidone-iodine 30 mg). The generic version of rifampin (Rifadin, generics) is also available – it manufactured by Novartis which sells both the brand and generic brands. version of rifampin can be made available as of the date this report. It is commonly used for the treatment of respiratory, urinary, and sexually transmitted infections. It can be purchased in generic form. It contains 10mg of rifampin per tablet. It is also available in a branded pack (generic rifampin 100 mg). Its manufacturer, Eli Lilly & Co, manufactures this product. All two brands of rifampin are made by Lilly which is owned the United Viagra 90 Pills 50mg $115 - $1.28 Per pill States based drug giant Zoloft buy uk Eli Lilly & Co. Co is one of the world's leading biopharmaceutical companies, with annual sales of more than $15 billion. The United States' current system of public health research, known as the National Institutes of Health—or NIH—is about to be completely redesigned. A new administration has appointed team of scientists, including some who have worked on the NIH, to propose some major changes what the country's largest scientific institution does. The team has released an agenda of proposals for making the system more effective. There will need to be a "realignment" of responsibilities the institutes that funds and supports biomedical research, the proposed document says. priorities of such NIH institutes include "exploration of the health individuals, populations, populations in disparities contexts" as well "developing the tools and technologies to support the most promising biomedical research." As a result, many of the NIH institutes will cease to focus solely on the health of people with diseases—some which are well-known (or at least considered "disgusting") like cancer, Alzheimer's, and AIDS. A few of the existing institutes could also end up.

  • Viagra in Mont.
  • Viagra in North vancouver
  • Viagra in Thompson-nicola
  • Viagra in Hobart
  • Viagra in Massachusetts
  • Viagra in Cape coral


Viagra Generico 100 Mg Prezzo
5-5 stars based on 738 reviews

  • �Nu, nu �nc� a r�spuns ��ranul lini�tit. �Spune�i c� sunte�i �deasupra� ca regele �i c� eu sunt �dedesubt� ca elefantul. �Regele�, �elefantul�, �deasupra�, �dedesubt� p�n� aici este clar. Dar vre�i s� �mi explica�i ce �n�elege�i prin �Eu� �i �Tu�?�

Atunci c�nd Nidagha s-a g�sit brusc confruntat cu o problem� at�t de important�, care consta �n a defini pe �tu� �n raport cu �eu�, �n mintea sa s-a f�cut lumin�. El s-a aruncat imediat la p�m�nt �i a c�zut la picioarele maestrului s�u spun�nd: �Cine, dac� nu Ribhu, venerabilul meu maestru, ar putea smulge astfel mintea mea de la aceast� existen�� fizic� dezvelit� de profunzime, pentru a o aduce la Existen�a adev�rat� a Sinelui? O, maestre binevoitor, ��i implor binecuv�ntarea!�

Deoarece scopul vostru const� �n a transcende f�r� �nt�rziere, gra�ie lui Atma�Vichara, z�d�rnicia acestei existen�e fizice, cum pute�i justifica aceste distinc�ii �ntre �tu� �i �eu�, care apar�in corpului? Atunci c�nd v� direc�iona�i mintea c�tre interior pentru a c�uta aici sursa g�ndurilor, unde este �tu� �i unde este �eu�? Trebuie mai �nt�i s� c�uta�i pentru a deveni �n final Sinele. El cuprinde �n el �nsu�i toate fenomenele.

Discipolul: Dar nu este ciudat faptul c� �Eu-l� trebuie s� caute� Eu-l�? C�utarea prin intermediul �ntreb�rii �Cine sunt eu�? nu reprezint� la urma urmelor o formul� goal�? Sau este necesar s�-mi pun aceast� �ntrebare la nesf�r�it, repet�nd-o ca o Mantra?

Maestrul: C�utarea Sinelui cu siguran�� nu implic� o formul� goal�. Este mai mult dec�t repetarea oric�rei Mantra. Dac� cercetarea interioar� bazat� pe �ntrebarea Cine sunt eu? ar fi fost o simpl� investiga�ie mental�, ea n-ar fi avut o valoare prea mare. Scopul c�ut�rii Sinelui prin intermediul acestei �ntreb�ri const� �n a focaliza �ntregul mental asupra Sursei sale. Deci nu este vorba despre un �Eu�. �n final, C�utarea Sinelui �nseamn� mult mai mult dec�t o formul� goal�, deoarece ea implic� o activitate intens� a �ntregului mental pentru ca el s� r�m�n� fixat asupra purei Con�tiin�e a Sinelui.

C�utarea Sinelui este singura metod� direct� pentru a realiza Existen�a necondi�ionat� �i absolut� care sunte�i voi cu adev�rat.

Discipolul: De ce c�utarea Sinelui prin intermediul acestei �ntreb�ri este considerat� singura metod� direct� ce conduce la Jnana?

Maestrul: Deoarece toate felurile de Sadhana, cu excep�ia celei a lui Atma�Vichara, presupun s� p�str�m mentalul ca suport al Sadhanei �ns�i. F�r� mental, nici o Sadhana nu poate s� fie practicat� �n afar� de cea despre care vorbeam.

Ego-ul poate lua forme diferite din ce �n ce mai rafinate pe m�sur� ce avans�m �n practica spiritual�, dar el niciodat� nu este distrus.

Atunci c�nd Janaka (un str�vechi rege �n�elept, ce reprezint� pentru Vede un ideal, acela al armoniz�rii dintre starea de eliberare �i eficacitate social�) a exclamat: �Acum am descoperit ho�ul care nu a �ncetat s� ac�ioneze pentru a m� ruina! El va fi imediat executat!�, el f�cea aluzie la ego, la mental.

Discipolul: Dar ho�ul poate fi perceput la fel de bine �i prin alte Sadhana.

Maestrul: A �ncerca s� distrugi ego-ul sau mentalul prin alte Sadhana dec�t Atma�Vichara, este ca �i cum ho�ul s-ar deghiza �n poli�ist pentru a prinde ho�ul, adic� pe el �nsu�i. Doar Atma�Vichara poate revela adev�rul c� nici ego-ul �i nici mentalul nu exist�. Doar aceasta permite s� realiz�m Existen�a pur� nediferen�iat�: Sinele, Absolutul.

Fiind realizat Sinele, nu mai r�m�ne nimic de cunoscut, deoarece acesta este fericirea perfect�, este Totul.

Discipolul: �n aceast� via�� plin� de limit�ri, a� putea realiza eu vreodat� fericirea Sinelui?

Maestrul: Aceast� fericire a Sinelui este mereu cu tine �i o vei g�si �i tu singur dac� o vei c�uta cu ardoare. Cauza suferin�ei nu se g�se�te �n via�a exterioar�. Ea este �n tine �i se g�se�te �n ego. Tu ��i creezi limite �ie �nsu�i �i apoi �ncepi o lupt� f�r� speran�� pentru a le transcende. Toate suferin�ele sunt datorate egou-lui. Durerile apar din cauza sa. La ce ar fi de folos s� atribui evenimentelor vie�ii cauza acestei suferin�e care se afl� �n mod real �n tine? Ce bucurie a�i putea g�si �n lucrurile exterioare vou�? �i chiar dac� a�i ob�ine-o, c�t timp ar putea dura ea? Dac� nega�i ego-ul �i �l transforma�i �n cenu�� neg�ndu-i existen�a, ve�i fi liberi. Dac� �l accepta�i v� va impune limit�ri �i v� ve�i lansa �ntr-o lupt� inutil� pentru a le transcende. �n acest fel ho�ul a �ncercat s�-l �ruineze� pe regele Janaka. A fi Sinele, care este adev�rata voastr� natur�, este singurul mijloc de a realiza beatitudinea, binele vostru etern.

Discipolul: Deoarece nu am realizat acest adev�r, c� doar Sinele exist�, n-ar fi mai bine s� adopt Bakti Marga (Marga- cale) �i Yoga Marga, ca fiind mai potrivite scopurilor Sadhanei dec�t Vichara Marga? Realizarea fiin�ei noastre absolute, adic� a lui Brahma Jnana (cunoa�terea lui Brahman, Supremul Absolut) nu ar fi imposibil de atins pentru un om obi�nuit ca mine?

Maestrul: Brahma Jnana nu este o cunoa�tere pe care s-o dob�nde�ti �i care s�-�i dea bucuria atunci c�nd ai dob�ndit-o. Acesta este un punct de vedere fals, care va trebui abandonat. Aceast� presupunere ignorant� va produce chinuri f�r� sf�r�it ca �n cazul celor zece pro�ti care se lamentau pentru �pierderea� celui de al zecelea tovar� care nu fusese niciodat� pierdut. De unde apare �n aceast� parabol� cel de al zecelea om? S-a pierdut el vreodat�? �n�eleg�nd c� el a fost �ntotdeauna acolo, exist� ceva nou de cunoscut? Cauza triste�ii lor n